Уважаеми колеги,
Както от заглавието се подразбира става въпрос за грешка Р0235, при която турбото пренадува.
Автомобила е Alfa Romeo 156, мотор 2,4 JTD ' 140HP (CF3) - Системата, както и колата като цяло е изправна, без никъкви други грешки, без изспускания на въздух при надуване и прочие! (всички сензори са ОК
(най-вероятно проблема е в соленоида или геометрията на турбото - но каква е тази дупка - какво разтоварва така изведнъж!!!)
(Колата няма никакви доработки)
1) На първата графика се вижда със СИН цват, релната работа на турбото и с червен исканата от ECU-то!

Немога да разбера обаче какъв е този рязък спад, преди потеглянето и сменянето на предавките от 1-ва до 4-та!? /HELP/
2) На втората графика се вижда явно пренадуването до 2500мба, като извадим атмосферното -950 , остава релано надув приблизително на 1.5 ?!!!?

3) Позицията на соленоида и неговите резки спадове със зелен цват на следващите две графики, при тази ситуация! ?


Моля, дайте мнение по проблема.
Извините за разговорния стил на писане!
Поздрави.
Както от заглавието се подразбира става въпрос за грешка Р0235, при която турбото пренадува.
Автомобила е Alfa Romeo 156, мотор 2,4 JTD ' 140HP (CF3) - Системата, както и колата като цяло е изправна, без никъкви други грешки, без изспускания на въздух при надуване и прочие! (всички сензори са ОК
(най-вероятно проблема е в соленоида или геометрията на турбото - но каква е тази дупка - какво разтоварва така изведнъж!!!)
(Колата няма никакви доработки)
1) На първата графика се вижда със СИН цват, релната работа на турбото и с червен исканата от ECU-то!

Немога да разбера обаче какъв е този рязък спад, преди потеглянето и сменянето на предавките от 1-ва до 4-та!? /HELP/
2) На втората графика се вижда явно пренадуването до 2500мба, като извадим атмосферното -950 , остава релано надув приблизително на 1.5 ?!!!?

3) Позицията на соленоида и неговите резки спадове със зелен цват на следващите две графики, при тази ситуация! ?


Моля, дайте мнение по проблема.
Извините за разговорния стил на писане!
Поздрави.
Comment